Witamy Cię na blogu poświęconemu głównie darmowym metamorfozom na Stardoll. Znajdziesz tutaj nie tylko metamorfozy, ale też przeróżne artykuły modowe, ankiety, nowości dotyczące Stardoll oraz wiele, wiele innych atrakcji. Blog funkcjonuje od 3 sierpnia 2012r. Rozwinął się bardzo szybko. Wierzymy, że dzięki Tobie, rozwinie się jeszcze bardziej. Jeśli chcesz metamorfozę, zgłoś się już teraz. Pomoże Ci w tym zakładka Zgłoszenia. Na blogu panuje miła, przyjemna atmosfera, na pewno nie będziesz się tutaj nudził/a. Masz jakieś pomysły lub pytania dotyczące bloga? Napisz do nas: metamorfolis@o2.pl. Dziękujemy Ci za odwiedziny i komentowanie bloga oraz zapraszamy do dalszej zabawy tutaj. :)

Dołącz do nas!

piątek, 4 kwietnia 2014

Nabór

Ogłaszam nabór na redaktorów do kilku różnych kategorii:

1. Redaktor od metamorfoz:
WYMAGANIA:
- posiadanie własnego, oryginalnego stylu;
- umiejętność wykonywania ciekawych, modnych, oryginalnych stylizacji;
- umiejętność robienia dokładnych, wielowarstwowych makijaży z przejściami;
- umiejętność zrobienia 'czegoś z niczego';
- perfekcyjna znajomość zasad ortografii;
- czas i chęci do robienia minimum 2-3 metamorfoz w tygodniu

2. Redaktor od nowości:
WYMAGANIA:
- umiejętność zaciekawienia blogowiczów swoim sposobem pisania;
- perfekcyjna znajomość zasad ortografii;
- bycie czujnym na wszystkie nowości (nowe dostawy, zmiany, błędy)
- czas i chęci do robienia postów jak najczęściej

3. Redaktor od stylizacji:
WYMAGANIA:
- posiadanie własnego, oryginalnego stylu;
umiejętność wykonywania ciekawych, modnych, oryginalnych stylizacji;
- czas i chęci do robienia postów jak najczęściej

4. Redaktor od przeglądów szaf:
WYMAGANIA:
- umiejętność zaciekawienia blogowiczów swoim sposobem pisania;
- perfekcyjna znajomość zasad ortografii;
- umiejętność odróżniania przydatnych ubrań od nienadających się do żadnej stylizacji;
- czas i chęci do wykonywania postów jak najczęściej

5. Redaktor od wywiadów: PILNE!
WYMAGANIA:
- umiejętność wymyślania ciekawych pytań;
- perfekcyjna znajomość zasad ortografii;
- dojście do ciekawych osobowości na Stardoll;
- czas i chęci do wykonywania postów przynajmniej raz na tydzień

Chętnych proszę o e-maila z wykonaną pracą (obrazki, opisy, itp.). W temacie proszę wpisać swój nick ze Stardoll, e-maila, na który ewentualnie miałabym wysłać zaproszenie do współpracy + nazwę kategorii przesłanej pracy.

e-mail: metamorfolis@o2.pl


PS. Jeśli macie jakiekolwiek pomysły na nowe artykuły lub macie do nas jakieś pytania, serdecznie zapraszamy na nasze konto blogowe- Metamorfolis oraz pocztę podaną wyżej. Pamiętajcie, że na Wasze propozycje zawsze jesteśmy otwarci. :)


LICZĘ NA OGROMNĄ LICZBĘ CHĘTNYCH. 
MOŻNA ZGŁOSIĆ SIĘ DO KILKU KATEGORII. DO KONKURSU MOGĄ ZGŁOSIĆ SIĘ TAKŻE BYŁE REDAKTORKI. MILE WIDZIANE OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM.

Pozdrawiam serdecznie.
 Aleksandra/ Vanessa_1Diva

29 komentarzy:

3Jula pisze...

Życzę wszystkim szczerze powodzenia, zgłosiłabym się ale narazie mam mało czasu, ledwo starcza na mojego bloga. :c


3Jula

Agata | naturalgirl222 pisze...

Ja się zgłaszam
Do kategorii: Wybór dnia
I wysyłam prace ;)

naturalgirl222

Unknown pisze...

Zgłosiła bym się ale niestety nie posiadam wystarczających umiejętności ortograficznych :\
eskaXD...

Unknown pisze...

Jednak wysłałam zgłoszenie (może jednak mi się uda) ;)
eskaXD...

LenaBlack10 pisze...

Bardzo bym chciała, tylko że brak czasu niestety i umiejętności prowadzenia bloga :/

888kamila pisze...

Zgłaszam się do robienia metamorfoz. :)

888kamila

SharpayDenali pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
♥ chaotic_imperfection ♥ pisze...

Zgłosiłam się na stanowisko wybór dnia :)

Alesha49

3Jula pisze...

Zmieniłaś datę posta ? Bo zauważyłam, że dodałam już tu komentarz xd



3Jula ~~ megametamorfozystardoll.blogspot.com ♥

Vanessa_1Diva pisze...

Tak, zmieniłam. ;)

Ola.

MissDirtyFresh pisze...

a kiedy wyniki? :)

Vanessa_1Diva pisze...

@MissDirtyFresh:
Każdemu, kogo praca mi się podoba, tuż po jej obejrzeniu proponuję współpracę, na początku na okres próbny trwający tydzień/dwa tygodnie, a później, jeśli się sprawdzi, na stałe. :))

Ola.

hbgfvdgbhyfg pisze...

Zgłosiłabym się do metamorfoz, ale nie znam się zbytnio na modzie.. ;p

I jeszcze jedno pytanko: Czy są na blogu spoilery? Bo nie zauważyłam nigdy, a sądzę, że przydałyby się - więc jeśli są lub będą to się zgłaszam na redaktora ;)

Michi_Demi

Vanessa_1Diva pisze...

@Michi_Demi:
Nie ma i nie sądzę, aby były tu potrzebne. ;)

Ola ;*

Unknown pisze...

Zgłaszam się do metamorfoz.
dfvgtgfg

Unknown pisze...

Zgłaszam się do metamorfoz :)
milejhacyrus

TakaFaza pisze...

W nocy się zgłosiłam przez e-mail na redaktora od stylizacji ;D. Jak na razie jestem pozytywnej myśli i mam nadzieję, że praca się spodoba, w rezultacie wyląduję tutaj na okres próbny :). Kurczę, nie mogę się doczekać wyników ^^.

buum ! pisze...

Zgłaszam się do "Przeglądu Szaf". Za chwilkę wyśle pracę ;D

karolkaa33

SweetSecret91 pisze...

Zgłosiłam się do stylizacji ;)

Prace poszły na email :)

SweetSecret91

lex (MissAlexis122) pisze...

Mam zamiar zgłosić się do metamorfoz :)

carli_28 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Don't torture yourself that's my job pisze...

Życzę Wam powodzenia! :*

Milcz pisze...

Mysle że mi się nie uda ale spróbuje :) Redaktor od metamorfoz.

Alena155 pisze...

Powodzenia wszystkim! :)

Alena155

LenaBlack10 pisze...

Chętnie bym się zgłosiła, ale nie posiadam wszystkich umiejętności :/

Unknown pisze...

Raczej się nie zgłoszę ponieważ prowadzę już jednego bloga a dwa blogi by mnie już przerosły :c
eskaxd...

Unknown pisze...

JEŚLI NIE MASZ OSÓB DO CZEGOŚ TO JA MOGĘ BYĆ KAŻDYM OPRÓCZ.
Pozdro:*
/LadyMorgen

Natalia pisze...

Zgłaszam się do robienia stylizacje :)
/Aliceyll

Marca pisze...

Ja zgłaszam się do do kategorii Metamorfozy.
Moje konto: MissOliwka2002 :)
I mój blog o metamorfozach, który mam zamiar
usunąć:
stradollowemetamorfozymedoll.blogspot.com