Witamy Cię na blogu poświęconemu głównie darmowym metamorfozom na Stardoll. Znajdziesz tutaj nie tylko metamorfozy, ale też przeróżne artykuły modowe, ankiety, nowości dotyczące Stardoll oraz wiele, wiele innych atrakcji. Blog funkcjonuje od 3 sierpnia 2012r. Rozwinął się bardzo szybko. Wierzymy, że dzięki Tobie, rozwinie się jeszcze bardziej. Jeśli chcesz metamorfozę, zgłoś się już teraz. Pomoże Ci w tym zakładka Zgłoszenia. Na blogu panuje miła, przyjemna atmosfera, na pewno nie będziesz się tutaj nudził/a. Masz jakieś pomysły lub pytania dotyczące bloga? Napisz do nas: metamorfolis@o2.pl. Dziękujemy Ci za odwiedziny i komentowanie bloga oraz zapraszamy do dalszej zabawy tutaj. :)

Dołącz do nas!

środa, 23 lipca 2014

Metamorfoza Avril_doll6

MAKIJAŻ:


Przed: Twarz Doll jest bardzo ładna- delikatna, a zarazem nieco zadziorna. Makijaż utrzymany jest w jednej kolorystyce, za co należy się ogromny plus. Fryzura także jest genialna. Brawo!

Po: Całkowicie zmieniłam wizerunek Doll. Makijaż jest bardzo mocny, wyrazisty, ciemny- zupełne przeciwieństwo makijażu "przed". Nie wiem, czy taka wersja spodoba się właścicielce- w każdym razie, mi podoba się bardzo. Uwielbiam mocno podkreślone usta oraz oczy.


STYLIZACJA:


Przed: Strasznie się zawiodłam. Mając tak ogromną, genialną szafę można stworzyć coś naprawdę wspaniałego! W tej stylizacji, niestety wspaniałości nie widzę. Jest po prostu nijaka.

Po1: Ogromna szafa= ogromne możliwości. Kombinowałam, kombinowałam i wykombinowałam. Stylizacja jest elegancka, oryginalna, bogata, z klasą- biały top, cudowna spódnica, modna kurteczka, pasek, kilka torebek i buty (dwie pary) spisały się na medal.

Po2: Drugą propozycję charakteryzuje prostota. Świetny płaszcz połączyłam z ciemnoszarym topem i klasycznymi białymi spodniami. Do tego zwykła torebka i piękne buty. Nic skomplikowanego.

Co sądzicie o tej metamorfozie? Podoba Wam się?
Aleksandra/ Vanessa_1Diva

Brak komentarzy: