Witamy Cię na blogu poświęconemu głównie darmowym metamorfozom na Stardoll. Znajdziesz tutaj nie tylko metamorfozy, ale też przeróżne artykuły modowe, ankiety, nowości dotyczące Stardoll oraz wiele, wiele innych atrakcji. Blog funkcjonuje od 3 sierpnia 2012r. Rozwinął się bardzo szybko. Wierzymy, że dzięki Tobie, rozwinie się jeszcze bardziej. Jeśli chcesz metamorfozę, zgłoś się już teraz. Pomoże Ci w tym zakładka Zgłoszenia. Na blogu panuje miła, przyjemna atmosfera, na pewno nie będziesz się tutaj nudził/a. Masz jakieś pomysły lub pytania dotyczące bloga? Napisz do nas: metamorfolis@o2.pl. Dziękujemy Ci za odwiedziny i komentowanie bloga oraz zapraszamy do dalszej zabawy tutaj. :)

Dołącz do nas!

sobota, 26 lipca 2014

Metamorfoza DollNicoll8

MAKIJAŻ:



PRZED: Doll ma ładne części twarzy. Jednak nie ma makijażu. Dodano tylko biżuterie w postaci : pieprzyka i czarnych kresek.
PO: Tu muszę przeprosić za makijaż , ponieważ Doll miała tylko zielony cień do powiek i czerwoną szminkę. Zmieniłam jeszcze fryzurę.

STRÓJ:


PRZED: Stylizacja kompletnie mi się nie podoba. Nie ma tu niczego co by do siebie pasowało. Nie wiem skąd się wziął pomysł na użycie tego szalika czy torebki...

PO: Nie miałam zbyt dużego pola do popisu. Starałam się stworzyć coś eleganckiego. Wykorzystałam więc granatową bluzkę w kropki , nałożyłam na nią top , spódnice , torebkę i rajstopy. 


Co o tym myślicie ? ;)
Vilu.p.m.

1 komentarz: