Witamy Cię na blogu poświęconemu głównie darmowym metamorfozom na Stardoll. Znajdziesz tutaj nie tylko metamorfozy, ale też przeróżne artykuły modowe, ankiety, nowości dotyczące Stardoll oraz wiele, wiele innych atrakcji. Blog funkcjonuje od 3 sierpnia 2012r. Rozwinął się bardzo szybko. Wierzymy, że dzięki Tobie, rozwinie się jeszcze bardziej. Jeśli chcesz metamorfozę, zgłoś się już teraz. Pomoże Ci w tym zakładka Zgłoszenia. Na blogu panuje miła, przyjemna atmosfera, na pewno nie będziesz się tutaj nudził/a. Masz jakieś pomysły lub pytania dotyczące bloga? Napisz do nas: metamorfolis@o2.pl. Dziękujemy Ci za odwiedziny i komentowanie bloga oraz zapraszamy do dalszej zabawy tutaj. :)

Dołącz do nas!

wtorek, 29 lipca 2014

Metamorfoza awcia

MAKIJAŻ


Przed: Dla mnie zdecydowanie za dużo tu sztuczności. Zrezygnowałabym z wszystkich dodatków ze Stardesign Hair i w ostateczności dodała coś delikatniejszego.
Po: W pierwszym makijażu zrobiłam makijaż w kolorze czerwonym, drugi to odcienie fioletu i niebieskiego, a w ostatnim oczy pomalowałam na czarno-zielono, dodałam kolczyk i podkreśliłam usta.


STYLIZACJA



Przed: Podoba mi się. Ogólnie większość jest ok, zmieniłabym tylko bransoletkę na mniej odstającą i buty na mniej błyszczące.
Po: W pierwszej stylizacji postawiłam na połączenie trzech kolorów - czarnego, różowego i białego. W drugiej stylizacji jest dużo błękitu, do tego dodałam żółty sweterek, na którym również pojawił się błękit. W stylizacji jest także czerń - na torebce oraz spódniczce. W trzeciej stylizacji jasne odcienia, a w akcesoriach użyłam czerwieni.

Podoba się wam metamorfoza?
Kamila/888kamila 

1 komentarz:

awcia pisze...

Metamorfoza twarzy o tak o mi się podoba. Wolę używać rys ze stardesign, bo bez nich twarz wydaje się za mało wyraźna. A co do stroju: moją stylizację robiłam na szybko, ale cieszę się, że się podoba ;) W twoich stylizacjach tak samo jak w makijażu. Ostatnia najlepsza, podoba mi się jak zmieniłaś ustawienie torebki, to na pewno kiedyś wykorzystam, cały może też, ale coś dodam.
awcia