Witamy Cię na blogu poświęconemu głównie darmowym metamorfozom na Stardoll. Znajdziesz tutaj nie tylko metamorfozy, ale też przeróżne artykuły modowe, ankiety, nowości dotyczące Stardoll oraz wiele, wiele innych atrakcji. Blog funkcjonuje od 3 sierpnia 2012r. Rozwinął się bardzo szybko. Wierzymy, że dzięki Tobie, rozwinie się jeszcze bardziej. Jeśli chcesz metamorfozę, zgłoś się już teraz. Pomoże Ci w tym zakładka Zgłoszenia. Na blogu panuje miła, przyjemna atmosfera, na pewno nie będziesz się tutaj nudził/a. Masz jakieś pomysły lub pytania dotyczące bloga? Napisz do nas: metamorfolis@o2.pl. Dziękujemy Ci za odwiedziny i komentowanie bloga oraz zapraszamy do dalszej zabawy tutaj. :)

Dołącz do nas!

piątek, 1 sierpnia 2014

Metamorfoza Kolorowaa_xP.

  MAKIJAŻ

Przed: Podoba mi się fryzura doll.Natomiast makijaż oka fatalny. Za wysoki, nie malujemy cieniami po same brwi. Sztuczne rzęsy wyglądają niezbyt ładnie. Ładnie pomalowałaś policzki, wręcz idealnie równo. Usta są za nisko. 

Po: Podniosłam do góry usta. Wybrałam inną fryzurkę. Makijaż oka stworzyłam z dwóch odcieni zieleni i żółci. Pomalowałam policzki i usta neutralnymi kolorami.

STYLIZACJA

Przed: Ogolnie podoba mi się stylizacja, jest ładna i elegancka. Naszyjnik nie pasuję. Zmieniłabym go, albo podarowała go sobie całkowicie. 

Po: Miałam problem ze stworzeniem stylizacji. Doll ma mało ubrań, są ładne, ale nie mogłam ich w ogóle połączyć razem. Użyłam beżowej bluzki na ramiączkach, pod nią dałam bluzę o tym samym kolorze. Do tego dobrałam pasującą spódniczkę. Buty świetnie pasują do kołnierzyka. 

                                                                                        //gabi18m
                                                                             Jak wam się podoba? ;) 

Brak komentarzy: