Witamy Cię na blogu poświęconemu głównie darmowym metamorfozom na Stardoll. Znajdziesz tutaj nie tylko metamorfozy, ale też przeróżne artykuły modowe, ankiety, nowości dotyczące Stardoll oraz wiele, wiele innych atrakcji. Blog funkcjonuje od 3 sierpnia 2012r. Rozwinął się bardzo szybko. Wierzymy, że dzięki Tobie, rozwinie się jeszcze bardziej. Jeśli chcesz metamorfozę, zgłoś się już teraz. Pomoże Ci w tym zakładka Zgłoszenia. Na blogu panuje miła, przyjemna atmosfera, na pewno nie będziesz się tutaj nudził/a. Masz jakieś pomysły lub pytania dotyczące bloga? Napisz do nas: metamorfolis@o2.pl. Dziękujemy Ci za odwiedziny i komentowanie bloga oraz zapraszamy do dalszej zabawy tutaj. :)

Dołącz do nas!

piątek, 1 sierpnia 2014

Metamorfoza gabi18m

MAKIJAŻ:


PRZED: Makijaż jest ładny. Doll ma bardzo ładne części twarzy. Zdecydowane kolory cieni jak i szminki sprawiają , że twarz wygląda ostro.
PO: Tu postanowiłam , zrobić delikatny make-up. Użyłam brązowego cienia , czerwonej kredki, eyelinera i żółtego "markera". Usta pomalowałam na brązowo. Do tego wybrałam krótkie włosy.

STRÓJ:


PRZED: Podoba mi się . Spódnica i naszyjnik świetnie się ze sobą komponują. Czarne dodatki dodały stylizacji szyku. Fajnie , że dodałaś ten wystający stanik, jednak zmieniłabym buty , których fanką nie jestem.
PO1: Masz bardzo dużą i genialną szafę ! Znalazłam w niej mnóstwo cennych rzeczy. Tu postanowiłam zrobić coś na wzór "przed".  Marynarka ze złotymi wstawkami idealnie pasuję do naszyjnika i butów. Dodałam czerwoną spódnice i czarne dodatki.
PO2: Stylizacja dziewczęca i delikatna. Uroku dodaję wianek.
PO3: Użyłam tych genialnych spodni i do tego zieloną bluzkę. Dodałam brązową torebkę , skarpetki i buty. Kapelusz i okulary dopełniają stylizację.

Co o tym myślicie?
Vilu.p.m.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Całkiem ładny makijaż, podoba mi się. Stylizacje również bardzo ładne, tylko ta ostatnia mi się niezbyt podoba :/